Technische dienst
Onze eigen technische dienst voert diverse reparaties uit aan systemen. Van het repareren van de hardware tot het upgraden dan wel ombouwen van het systeem.
Ook software-conflicten, datarecovery, virusverwijdering en het installeren van softwarepakketten horen tot de werkzaamheden van onze technische dienst.
Het is ook mogelijk om je notebook in te leveren ter reparatie.
Waar zit de technische dienst?
De technische dienst bevindt zich in onze winkel. Als je jouw systeem ter reparatie wilt aanbieden dan kun je hiervoor dus in onze winkel terecht. Onze medewerker zal beoordelen of we het probleem meteen kunnen verhelpen of dat je het systeem achter moet laten voor een duurtest of onderzoek.
Hoe lang ben ik de computer of het onderdeel kwijt?
Wij streven er naar om alle reparaties binnen 48 uur uit te voeren. Mocht een reparatie niet door ons zelf uitgevoerd kunnen worden, dan wordt in overleg met jou afgesproken of de reparatie extern kan worden uitgevoerd.
Reparatiekosten Technische dienst?
Voor het onderzoeken van je computer rekenen wij €45,-. Wij checken je computer dan van top tot teen, nemen contact met je op hoe we het probleem op kunnen lossen en nemen uiteraard het kostenplaatje met je door.
Schaderapporten en verzekeringskwesties
Waterschade, blikseminslag of simpelweg een ongelukje gehad? In veel gevallen wordt dit gedekt door de verzekering. Schaderapport nodig? Lever je computer of notebook in onze winkel in en wij stellen een professioneel schrijven met een helder kostenplaatje voor jouw verzekeraar op. De kosten voor het opmaken van een schaderapport zijn €45,-.
Contact opnemen
Heb je vragen aan de technische dienst, dan vragen wij je vriendelijk contact op te nemen via de e-mail. Je bereikt ze op het adres td@cdromland.nl. Telefonisch contact is ook mogelijk: ze zijn bereikbaar op werkdagen tussen 13:00uur en 17:00uur op telefoonnummer 076-5310036.
Let op, op zaterdag is er geen technische dienst aanwezig
Onze eigen technische dienst voert diverse reparaties uit aan systemen. Van het repareren van de hardware tot het upgraden dan wel ombouwen van het systeem.
Ook software-conflicten, datarecovery, virusverwijdering en het installeren van softwarepakketten horen tot de werkzaamheden van onze technische dienst.
Het is ook mogelijk om je notebook in te leveren ter reparatie.
Waar zit de technische dienst?
De technische dienst bevindt zich in onze winkel. Als je jouw systeem ter reparatie wilt aanbieden dan kun je hiervoor dus in onze winkel terecht. Onze medewerker zal beoordelen of we het probleem meteen kunnen verhelpen of dat je het systeem achter moet laten voor een duurtest of onderzoek.
Hoe lang ben ik de computer of het onderdeel kwijt?
Wij streven er naar om alle reparaties binnen 48 uur uit te voeren. Mocht een reparatie niet door ons zelf uitgevoerd kunnen worden, dan wordt in overleg met jou afgesproken of de reparatie extern kan worden uitgevoerd.
Reparatiekosten Technische dienst?
Voor het onderzoeken van je computer rekenen wij €45,-. Wij checken je computer dan van top tot teen, nemen contact met je op hoe we het probleem op kunnen lossen en nemen uiteraard het kostenplaatje met je door.
Schaderapporten en verzekeringskwesties
Waterschade, blikseminslag of simpelweg een ongelukje gehad? In veel gevallen wordt dit gedekt door de verzekering. Schaderapport nodig? Lever je computer of notebook in onze winkel in en wij stellen een professioneel schrijven met een helder kostenplaatje voor jouw verzekeraar op. De kosten voor het opmaken van een schaderapport zijn €45,-.
Contact opnemen
Heb je vragen aan de technische dienst, dan vragen wij je vriendelijk contact op te nemen via de e-mail. Je bereikt ze op het adres td@cdromland.nl. Telefonisch contact is ook mogelijk: ze zijn bereikbaar op werkdagen tussen 13:00uur en 17:00uur op telefoonnummer 076-5310036.
Let op, op zaterdag is er geen technische dienst aanwezig