Onze winkel in Breda is vandaag gesloten.
Webshop bestellingen Maandag in huis!
Klanten beoordelen ons met een 9.2!
HARDWARE
RANDAPPARATUUR
PC / LAPTOPS
TABLETS / SMARTPHONES
VERBRUIKSARTIKELEN
SOFTWARE



Klachten

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van je te horen als je klachten hebt over onze dienstverlening. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die je op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is van belang om je klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als je een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij je binnen 14 dagen weten wanneer je antwoord kunt verwachten.

Hoe dien ik een klacht in?
Een klacht kan zowel schriftelijk als via e-mail worden toegezonden:

Per briefpost:
CD-ROM-LAND B.V.
T.a.v. klantenservice
Dijklaan 9
4814 CA Breda

Per e-mail:
e-mail: info@cdromland.nl

Vermeld je contactgegevens en telefoonnummer zodat wij contact met je op kunnen nemen om tot een oplossing te komen.

Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.

PAGINA WORDT GELADEN...


Voorraad informatie

Afhalen in onze winkel
Hoe reserveer ik een product?

1) Voeg het product wat je wilt reserveren toe aan je winkelmandje
2) Kies voor afhalen in plaats van verzenden
3) Vul je gegevens in en klik op de knop 'Reservering doorsturen'

Wanneer kan ik mijn reservering afhalen?
Als het artikel in de winkel op voorraad is kun je dit dezelfde dag ophalen.
Let op: wacht altijd op de bevestiging dat de artikelen voor je klaar liggen alvorens je naar de winkel komt om teleurstelling te voorkomen.

Thuis laten bezorgen
Zie je een product dat niet op voorraad is in onze webshop maar wel op voorraad is in onze winkel dan moet je rekening houden met een extra leverdag, dit wordt automatisch meegenomen met je bestelling.


[ Sluiten ]