Klachten
Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van je te horen als je klachten hebt over onze dienstverlening. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die je op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is van belang om je klachten schriftelijk kenbaar te maken.
Als je een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij je binnen 14 dagen weten wanneer je antwoord kunt verwachten.
Hoe dien ik een klacht in?
Een klacht kan zowel schriftelijk als via e-mail worden toegezonden:
Per briefpost:
CD-ROM-LAND B.V.
T.a.v. klantenservice
Dijklaan 9
4814 CA Breda
Per e-mail:
e-mail: info@cdromland.nl
Vermeld je contactgegevens en telefoonnummer zodat wij contact met je op kunnen nemen om tot een oplossing te komen.
Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.
Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van je te horen als je klachten hebt over onze dienstverlening. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die je op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is van belang om je klachten schriftelijk kenbaar te maken.
Als je een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij je binnen 14 dagen weten wanneer je antwoord kunt verwachten.
Hoe dien ik een klacht in?
Een klacht kan zowel schriftelijk als via e-mail worden toegezonden:
Per briefpost:
CD-ROM-LAND B.V.
T.a.v. klantenservice
Dijklaan 9
4814 CA Breda
Per e-mail:
e-mail: info@cdromland.nl
Vermeld je contactgegevens en telefoonnummer zodat wij contact met je op kunnen nemen om tot een oplossing te komen.
Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.