Onze winkel in Breda is vandaag tot 18:00 open!
Webshop bestellingen tot 22:30 vrijdag in huis!
HARDWARE
RANDAPPARATUUR
PC / LAPTOPS
TABLETS / SMARTPHONES
VERBRUIKSARTIKELEN
SOFTWARE
NAVIGATIE
INFORMATIE
ACTIES
ONZE WINKEL
CD-ROM-LAND
Dijklaan 9
4814CA Breda



Klachten

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van je te horen als je klachten hebt over onze dienstverlening. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die je op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is van belang om je klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als je een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij je binnen 14 dagen weten wanneer je antwoord kunt verwachten.

Hoe dien ik een klacht in?
Een klacht kan zowel schriftelijk als via E-mail worden toegezonden:

Per briefpost:
CD-ROM-LAND B.V.
T.a.v. klantenservice
Dijklaan 9
4814 CA Breda

Per Email:
E-mail: info@cdromland.nl

Vermeld je contactgegevens en telefoonnummer zodat wij contact met je op kunnen nemen om tot een oplossing te komen.

Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.

PAGINA WORDT GELADEN...


Voorraad informatie

Afhalen in onze winkel
Zie je een product dat wel op voorraad is in onze webshop maar niet in onze winkel dan kun je dit product reserveren en de volgende dag afhalen.

Reserveer je voor 22:30, dan kun je het product de volgende dag na 10:30 afhalen.
Reserveer je tussen donderdag 22:30 en maandag 9:00, dan kun je het product maandag na 13:00 afhalen.

Reserveren doe je door het product in je winkelmandje te plaatsen en bij het uitchecken te kiezen voor "afhalen in de winkel".

Thuis laten bezorgen
Zie je een product dat niet op voorraad is in onze webshop maar wel op voorraad is in onze winkel dan moet je rekening houden met een extra leverdag, dit wordt automatisch meegenomen met je bestelling.
 
[ Sluiten ]